marți, 25 martie 2008

Amintiri din intervalul 8:00 - 8:27 PM

Dimineata ...

ora 8

Se aude o masina ...

Deschid un ochi cu greu ... simt senzatia dulce - calduroasa a somnului si il inchid la loc.

ora 8:13

Suna telefonul : - Alo ?
- (*$)#*@)
- Da ! DA !! .. M-am trezit ...
- )(U*$U@#(_)
- Gata ma dau jos din pat ....
- )(*)(&#++#$#*&^*&@
- Ok ... sa ai o zi frumoasa ... zbyeeeeeee

Pun telefonu jos

Deschid ochii ... Dimineaaaaaaaaaataaa cu un cascat luuuuuuung ... imi bag picioarele .... mai stau un pic la cadurica ...

ora 8:20

Cacat ... Nu mai vine starea de somn ... S-o fi suparat ca iar am inselato cu telefonul .... Damn All!

Ma dau jos din pat ... greeeeeu... caut cu privirea tigarile .... ingurgitez repede una .. o aprind ...

Ahhhhh .... asa mai merge ... primul fum are efect de redbull... hmmm hai inca unul ... bun asa ...

Ora 8:22

Ma ridic .....

Cacat ... ce scund sunt ... parca aseara m-am culcat mai inalt ... hmmmm

Ora 8:22 si 30 de secunde

E soare afara ... canta pasarelele ... ma uit pe calenda .. e marti ... mdea ... ce zi de cacat ...

Ora 8:23

Simt chemarea Budei ...

Sictir total ... inca un fum ... eu si vezica mergem la plimbare pana la baie ....

Ora 8:26

Vezica linistita ...

Ora 8:26 si 2 secunde

Ma intorc si oglinda imi ofera reflexia .... and it goes something like this :


4 comentarii:

Tina spunea...

=)))

Valy spunea...

nu era de ras .... era de goaza ...

Anonim spunea...

stau si ma gandesc cine putea fi "aia" sau "ala" care te suna de dimineata sa te trezesca probabil si tu cu un somn pe tine cat casa ii spui "sa ai o zi frumoasa". Frumos gest, pe mine ma trezeste alarma la telefon si imi spune trezeste-te somnorosule, si nici nu o pasioaneaza daca am o zi frumoasa sau de tot kktu'

Valy spunea...

macar atat pot sa fac si eu sa multumesc persoanei care ma trezeste .